2011年10月24日 星期一

price tag




上面是我的姪女
哈哈
放她的照片是有原因的
繼續看下去吧!

這是昨天我回到家
收拾行李時
看到相機
就想要錄音一下
(ps:就說我很愛唱歌 哈哈)



我唱的是price tag
其實我覺得這首歌的音很難抓
都現在都還抓不太到
好吧我太遜
哈哈

我唱的跟original版本不太像
聽了很多人翻唱
把喜歡的部份加進去

半夜嗓子還沒開
就將就一下嘿!

不滿意的地方
字體我會放紅色
我很老實
哈哈



<price tag> by Jane Tan



Seems like everybody's got a price
I wonder how they sleep at night
When the sale comes first
And the truth comes second
Just stop for a minute and
Smile

Why is everybody so serious
Acting so damn mysterious
You got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time

Everybody look to their left
Everybody look to their right
Can you feel that
Well pay them with love tonight


It's not about the money money money
We don't need your money money money
We just wanna make the world dance
Forget about the Price Tag

Ain't about the Ka-Ching Ka-Ching
Ain't about the Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance
Forget about the Price Tag







其實我抖音真的很爛
可是說是完全不會


如果有人看見這篇文章
對抖音有研究的話
教我拜託!!!!!!!!!!
(ps:po文的真正目的 哈哈)






好啦
po姪女的照片是
想要大家無論多累多辛苦多難過
都可以像她一樣開懷大笑
























勤勤   筆

2 則留言:

  1. 一直想辦法在讓自己進步
    希望能儘快讓你們的耳朵不受罪!=P

    謝謝你的鼓勵
    我會繼續加油!!!><



    勤勤 筆

    回覆刪除