2011年12月29日 星期四

SOMEONE LIKE YOU covered by Jane Tan




在半決賽前幾天
我的吉他手沒辦法出席

在我很著急的時候
找到<someone like you>
看了歌詞
我深深愛上這首歌
決定要唱它



請戴上耳機
真的可以聽得更細
沒耳機的話我寧願你不聽

哈哈
我好機車


這是剛開始練唱的影片



i heard that you're settled down
that you found a girl and you're married now
i heard that your dream came true
guess she gave you things
i didn't gave to you


old friend
why you so shy
ain't like you to hold back
or hide from the lie


i hate to turned up out of the blue uninvited
but i couldn't stay away, i couldn't fight it
i hope you see my face
that you be reminded that for me
it isn't over


never mind i'll find someone like you
i wish nothing but the best for you too
don't forget me 
i beg 
i remember you said
sometimes it last in love 
but sometimes it hurts instead X 2






到最後那句"sometimes"
key跑掉了真不好意思


因為一開始沒辦法控制自己的情緒
每次唱到要結尾都差點哭了


還好比賽時沒這樣
哈哈






有機會的話
我想要再唱這首歌


當然
以更棒的方式


























勤勤   筆

3 則留言:

  1. 勤勤~想你想你啦~~~~
    怎么当时候吉他手突然间没来 那不是很着急吗?

    回覆刪除
  2. 他說他生病了

    算了吧 友誼第一
    比賽第二 =)

    回覆刪除
  3. 摁摁 对 这句话很够义气 哈哈哈哈

    回覆刪除